17 Haziran 2010 Perşembe

Beşiktaş üzerine..


Özenle alıyorum formamı elime.Sanki kırılacakmışçasına özenle giyiyorum üstüme,giydikten sonra hafifçe silkeleniyorum.Üstüme giydiğim çubuklu formamın arkasında 26 ilhan yazıyor.Odanın içinde bir tur dönüyorum,etraftan gelen alkış seslerini,bağırtıları,tezahüratları duyarmışçasına İnönü'deki çimlerdeymişçesine kapatıyorum gözlerimi.Çok sevdiğim takımımla Kartalın mabedinde ilk buluşmamız ilk kucaklaşmamız için sabırsızlanıyorum.
Gece gözüme uyku girmiyor kartalı,İnönü yü düşünüyorum heyecandan içim içimi yiyor.Sabah uyanır uyanmaz maç havasına bürünüyorum erkenden düşüyoruz yollara.Saat 7 deki maç için 4 te stadda oluyoruz.Fonda hadi hisset görüntüde İnönü'nün yeşil çimleri olunca zaman su gibi akıp geçiyor.Kartal sahaya çıkıyor..Zago'lu,Ronaldo'lu,İlhan'lı;Ahmet Dursun'lu,Noumaİ'lı Beşiktaş rakibe aman vermiyor.İlhan ve Ahmet in golleriyle 2-1 kazanıyoruz maçı.100.yıldaki en güzel oyunlarımızdan biriyle kazanıyoruz.O yılın üstüne Beşiktaş taraftarını heyecanlandıracak işlere imza atamıyor transfer politikası,maaşların ödenmemesi gibi konularla traftarını üzüyordu.
Fakat bu senede Quaresma transferi,Robinho;Guti gibi isimlerle anılması taraftarı mutlu edecek yıllardır rakiplerimizin arkasında kalan takımımızı ateşleyecektir.Bu senede toz pembe hayallerle başlıyoruz sezona içimizdeki çocuksu Beşiktaş aşkıyla beraber.

Özenle giyiyorum formamı.Üstüme giydiğim çubuklu formamın arkasında 7 Quaresma yazıyor.Yıllardır ayrı kaldığım İnonü'ye yeni kartalın imza töreni için gidiyorum.

1 yorum: