18 Ağustos 2011 Perşembe

Beşiktaş-Alania aklımda kaldığı kadarıyla (3-0)




Avrupa Ligi'ne giriş biletimizin ilk ayağında Alania Vladikavkaz'ı iyi oynamarak 3-0 yenmeyi başardık.Bu sezon takımı ilk kez 90 dakika izledim.Geçen sezona göre oyunumuzun üstüne birşey ekleyememişiz.

Yaklaşmakta olan sezona bugün sahada verdiğimiz görüntüyle kesinlikle hazır değiliz.Liglerin ertelenmesi ve başlamış olduğumuz antremanlara ara verilerek tekrar futbolculara izin verilmesi bizi olumsuz etkilemiş.

Rusya liginin kötü takımlarından olan bir takıma karşı oynadığımız oyunu kabul etmiyorum kesinlikle.Milyon euro lar harcayıp getirdiğimiz oyuncuların bu verdiğimiz paraların yarısı kadar oynamamaları beni çok kızdırıyor.Kedinin fareyle oynadığı gibi oynamamız gerekirdi bugün fakat skor rahat gözüksede hiç de iyi futbol oynamadık.

Alania sahada tam yapması gerekenleri yaptı.Teknik becerisi bize göre kısıtlı ve deplasmanda oynayan bir takım olarak oynamaktan çok oynatmamaya çalıştılar.Tatlı sert oyunları bizim 'narin'leri özellikle ilk yarıda çok etkiledi.3-0 gibi bir skorla yenilmiş olsalarda sahadaki oyun olarak kesinlikle ezilmediler bu açıdan tebrik ederim.

Tekrar bize dönersek; Quaresma'nın yokluğunda atak yönünü sadece Simao'nun kanadına yıkmamız ve Almeida'ya gereken topları 2 sezondur atamıyor olmamız çok önemli bir eksiklik.

Orta sahada Ernst-Fernandes ikilisini beğendim.Özellikle Fernandes'in top hakimiyeti,savunmadaki katkısı ve saha görüşü çok iyi.Bonservisini alarak kesinlikle doğru adım atmışız.Orta sahada bu ikili iyiyken önlerinde oynayan Guti'nin bugün ne yaptığını anlamadım.Tatili hala bitirememiş ve geçen sezondan çok daha bitik halde.İeri oynamak yerine sürekli geriye yada yana oynaması,iki depar atamayacak durumda olması,güçsüzlüğü beni düşündürdü.Biran önce form tutması şart bu halde olursa takıma yarardan çok zarar getireceği kesin.

İbrahim Toraman'ı bugün sağ bek pozisyonunda çok beğendim.Hilbert,Ekrem Dağ denemelerini bırakıp orayı Toraman'a teslim etmemiz şart.Savunmada verdiği katkıyı tartışmaya gerek yok bunun dışında hücuma verdiği destek ve 3.golün asistini yapması işini ne kadar iyi yaptığının göstergesiydi.

Veli Kavlak merak ettiğim isimler arasındaydı.Bugün sonradan dahil olmasına rağmen oyuna çabuk ısındı.Holosko'nun top ayağına daha çok yakışanı ve daha çok uğraşanı demek sanırım pek yanlış olmaz.Quaresma yada Simao'nun yedeği olarak güzel bir tercih yapmışız gibi duruyor.

Almeida'ya karşı hissettiğim duygular bugünde değişmedi.Sahada onu izlerken aklı sürekli başka yerdeymiş,takıma bir türlü ısınamamış zorla oynuyormuş gibi bir hava seziyorum.Aklının dağınıklığının sebebi transfer konularında ki belirsizlik ise yönetimin bunu çözmesi şart.Takıma adapte olamayıp böyle vücudu sahada aklı başka yerde triplerine devam ederse bize yarar sağlamaz.Bebe'nin de sakatlanmasından sonra bütün umutlarımızı Almeida'ya bağlarsak çok yanlış yaparız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder