14 Temmuz 2010 Çarşamba

Yok artık


Beşiktaş vikingur maçının bilet fiyatları nihayet açıklandı.Robinho'ydu guti falandı derken bu gün saat 11 de satışa çıkardılar.40 tl - 275 tl arası fiyatlar.Kaç gündür bilet almak için aramadığım yer karıştırmadığım site kalmadı fakat fiyatları görünce geri adım atmak zorunda kaldım.20-25 arası olur diye düşünüyordum eski açık ama bizim takım iyice uçmuş eski açık 40 tl ! O sinirle dünyanın en büyük klüplerini araştırdım dedim acaba adamlar biletlerini kaça veriyorlar merak ettim buldum sonuç aşşağıda:(Yeni açık ve Eski açık la kıyaslanmıştır)

Barcelona: Ortalama lig maçlarını 25 tl olarak satılıyor.

Bayern Münih:28-18 tl arası değişiyor.(18 lik yerden görmek pek mümkün olmuyor orası ayrı)

Chelsea:30-35 arası.


Yukarıda dünyanın en büyük liglerinden 3 takımı sıraladım.Barcelona lı messi,xavi,iniesta Chelsea'li lampard,drogba izlerken biz ibrahim üzülmez,holosko,tello iziliyoruz.Şükür ki en azından bi Quaresma'mız oldu artık ona verilen parayı bizden taraftardan çıkarmaya daha Vikingur maçından başladılar.Bir de isimleri bizle anılan Guti,Robinho,Raul gibi isimler bize gelirse daha çok geçirmeye başlayacaklar.Sanırım artık stadyuma gidip maç izlemek her zaman mümkün olmayak.O zaman ne diyoruz yaşasın Quaresma !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder