24 Ocak 2012 Salı

BEŞİKTAŞ:3 Gaziantep:2 - Kapak Olsun



Bu akşam ecel terleri döktük.Hafta içi yorgunluğu atmak için ekran başına oturdum dahada stres olup kalktım.Gaziantepspor takımına bu sezon getirdiği oyuncular,sezon başında anlaştığı hoca Tolunay Kafkas gibi sebeplerden ötürü sıcak bir bakışım vardı.Bulundukları yeri haketmedeklerini söylüyordum hep fakat bu akşam yaptıklarından dolayı bütün sempatim hepsi kayboldu.

Süperlig maçı değil sanki bir İsrail yada Güney Kıbrıs takımıyla oynuyormuş hissi uyandı bende.Faullerde yerden kalkmamaları,en ufak şeye itiraz etmeleri,oyuncuları tahrik etmeleri gözlerime inanamadım.

Birkaç hafta önce İstanbul'da Fenerbahçe'ye karşı oynadıkları helva gibi oyundan sonra bize bu kadar kin gütmeleri,bilenmelerine anlam veremedim.Neydi onları bu kadar dolduran bütün bu çirkeflikleri yapmaya iten bilen yada anlayan varsa yazsın lütfen.

Maça bakacak olursak pek iyi gitmediğimizi söylemek yanlış olmaz.Kendi evimizde oynarken bile topu ileri taşımakta sıkıntı yaşıyoruz.Avrupa maçlarının yaklaştığı ve sıklaşacağı dönemde iyi sinyaller vermiyoruz.Sadece Quaresma'nın yokluğundan dolayı bu sıkıntıyı yaşıyorsak eğer halimiz vahim.Koskoca bir takımın tek oyuncunun sırtına binip gitmeye çalışmasıyla bu iş yürümez.

Bireysel yeteneklere bağlı kalıyoruz.Takım halinde ileri çıkamıyor,adam gibi hücum organizasyonu geliştirmekten aciz kalıyoruz.Fernandes'in yapacağı ekstra işler ve çabayla olanlar oluyor zaten.

Bireysel performanslar olarak baktığımızda ise Holosko'nun,Edu'nun bu takımda kesinlikle işi yok.Hedefleri avrupa düzeyinde oynamak olan,gözünü şampiyonluğa dikmiş bir takım bu adamlara bel bağlamaz.Holosko,Beşiktaş'a adım attığı günden bu yana bir gram ilerleme kaydetmiş değil.Bilhassa geri bile gitti.Diğer forvetimiz Edu'ya ise zaten söyleyecek söz yok.Atılan ara topa yetişene kadar bile savunma oyuncusu aynı mesefayi 2 kere gidip geliyor.

Cenk Gönen ondan beklemediğimiz ve yapmasından korktuğumuz hataları yapıyor.Çok iyi niyetli,çok potansiyelli fakat bazen yapmaması gereken şeyleri yapıyor.Yıllardır Türk futboluna yan toplara hakim,elini kolunu kullanıp ortamı dağıtıp topu alan bir kaleci gelmedi.Yan top geldiğinde kalecilerimiz apışıp kalıyor.Ya boşa çıkıyorlar yada çizgide sabit kalıp izlemekle yetiniyorlar.Nitekim bugün ilk golü aynı böyle yedik.İkinci golde ise çıkmakla çıkmamak arasında kalıp,kendini topun önüne patates çuvalı gibi atınca ikinci golü yedik.Verdiği demeçler olsun,karakteri olsun çok beğendiğim bir futbolcu fakat Beşiktaş'a uzun süre hizmet edebilmek için daha iyi olması şart.

Bu yazıda Almeida'ya yine giydirecektim fakat 2 gol atıp,çıt kırıldım tavırlarından dolayı eleştirmemden bu sefer kurtuldu.Fakaaat geçen hafta Antalya'da gördüğü karttan sonra bu haftada itirazdan kart görmesi beni biraz kıllandırdı.Haftaya yapacağımız soğuk Kayseri deplasmanına pek gitmek istemiyor olabilir.

Carvalhal'in tam baskı yaptığımız dönemde Simao'yu neden oyundan çıkardığınıda anlamadım.Oyundan çıkarken hayli moralsiz ve gücenmiş bir hali vardı. 2.golü attırmasına ve istekli başlamasına rağmen kenara geldi.

Egemen Korkmaz ise geldiğinden beri tam bir gladyatör olarak işini mükemmel şekilde yapıyor.Bugünde 90+ da attığı golle bize hayat verdi.Transfer döneminde söylediğim kasaptı,istemiyorum du bütün söylediğim olumsuz eleştirileri geri alıyorum.Hepsini bana yedirdiği içinde teşekkür ediyorum.O böyle oynamaya devam etsin ben sözlerimi geri alırım.

Vee son olarak gecenin en güzel hareketi Carvalhal.Türkiye liginin açık ara en sempatik hocası.Verdiği tepkiler,oyunu yaşaması hepsi doğallığın üst sınırında.2dk önce tartıştığı hakemden gidip özür dilemesi,gollerde verdiği tepkiler hepsi harika.Fakat bugün Egemen'in resmen son saniyede attığı golde yedek kulübesinden çıkıp,sahaya dalıp sevincini oyuncularıyla paylaşması süper bir kareydi.

1 yorum:

  1. antep'in oyununun sebebini zaten yazının başında vermişsin, tek kelimeyle kafkas.. oldum olası sevememişimdir, kafkas ve onun ekiplerini.. kendisinin yerini sarışın sırma saçlı arkadaşı almış olsa da onun izlerini taşıyan takımı kendisinden bekleneni fazlasıyla yerine getirmiştir..


    dipnot: ayrıca bu maç ellerinde hali hazırda 10,5 numara olmadığından, ekrem yerine antep'in sağ - sol beklerini ciddi ciddi izlediğim maçtır! büyük başgan hangi gözle izledi acaba bu maçı?? merak ediyorum...

    YanıtlaSil