13 Mart 2011 Pazar

Döndük




1 marttan beri zorunlu olarak vermiş olduğumuz aramız bugünle beraber son buldu.Tam 2 haftadır bloga malum kapatılmadan dolayı girip yazı yazmak mümkün olmadı.Yasal sürecin bitip açılmasını beklemek iyimserlik olurdu.Nitekim 2 hafta bekledik de,fakat açılmayınca bizde özlediğimiz blogumuza geri döndük.

Kapalı geçen 2 haftanın içinde sevdiğim ve takip ettiğim yazarlardan olan Banu Yelkovan'la bir röportaj gerçekleştirdim.Bloglar kapalı olduğu için düzenlemeyip açılışı beklemiştim.Önümüzdeki günlerde düzenleyip yayına hazır hale getirmeyi düşünüyorum.Ancak yayınlanmasını bloglar açıldığında ki bir zamanamı ertelesem yoksa önümüzde ki günlerde paylaşsammı karar veremedim.Kendi görüşüm olarak yasağın kalkmasını bekleyip daha çok insanın okumasını istiyorum açıkçası.Fakat hala blogumuzun tıklanma oranı iyiyse yasağın kalkmasınıda beklememiz gerekmez.O yüzden okurlarımızdan ricam eğer hala bizi okumaya devam edebiliyorlarsa yorum bölümüne yorum bırakmaları.Gelen tepkilere göre yayının tarihini beraber belirlemiş oluruz.

2 haftalık zorunlu aradan sonra herkese tekrardan merhabalar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder