14 Mayıs 2011 Cumartesi

Atkı Koleksiyonu #6 Paok



İki atkıda Yunanistan'dan store'dan alınmış orjinal ürünler.Üstteki atkı çift kat arka yüzünde resimde görülen ortadaki takım amblemi yok sadece.Dokuma atkımı emin olamıyorum ilk kez bu tarz bir atkı edindim ve gördüm sadece kalın diyebilirim.Alttaki atkı ise tek kat dokuma atkı.Türkiye'de yapılan dokuma tek katlara göre daha ince ve arkasından ipler falan sarkmıyor bu yüzden ayrı bir güzelliği var.

Atkıların hikayesi ise daha güzel.Tribündergi forumundan tanıştığım rogermilla sayesinde edindim atkıları.Kendisi ara ara Yunanistan'a maç izlemeye gidiyor ve Yunan tribünlerini yakından takip ediyor.Bu gidişleri sırasında getirdiği bir kaç atkıyıda lösev'e bağış karşılığı kendisi hiçbir ücret almadan bağışçılara göndermek gibi güzel bir harekette bulunarak gönülleri kazanmıştı.Bende getirdiği atkılardan Paok atkısına talip olmuş ama dakikalarla atkıyı şairler parkı ' na kaptırmıştım.Milla'da sağolsun olayın gerçekleşmesinin üstünden 2 hafta sonra tekrar Yunanistan'a gitti ve beni kırmayarak verdiğim siparişleri getirdi.Hem lösev'e bağış yapmış hemde 2 güzel Paok atkısı edinmiş oldum.

2 yorum:

  1. ince davranış tebrikler

    YanıtlaSil
  2. Atkılara kavuşmuş olmana sevindim:) Alttaki atıdan bende de var ve gerçekten güzel bir atkı, kalitesi de oldukça iyi. Yazı fontu da çok hoş.

    Üstteki atkı da hoş olmuş.

    Roger Milla'ya tekrar teşekkür edelim, atkıları bu şekilde bize kazandırdığı için.

    Ege

    YanıtlaSil