9 Eylül 2011 Cuma

Derron Williams İstanbul'da

Nba de lokavt sonucu kadromuza kattığımız Derron Williams İstanbul'a sonunda geldi.Açık söylemem gerekirse İverson geldiğinde daha çok sevinmiştim fakat D-Will'in çok daha fazla katkı vereceğine inanıyorum.

Onu İverson'la kıyaslamak doğru olmaz.İverson geldiğinde bitik,uzun süredir adam gibi maç oynamamış ve üzülerek söylüyorum birazda yatmaya gelmiş gibi bir hava vardı.(Tekrar gelicem dese gelme dermiyim kesinlikle diyemem o ayrı.)

Nba de lokavt sorunu umarım bir sezon boyunca çözülmez ve D-Will'i doya doya izleriz.Takımı üst seviyeye taşıyacağına dair inancım tam.Yaklaşan sezonda en merak ettiğim olaylardan biri D-Will'in performansı olacak.Beşiktaş için hayırlısı olması dileğimide dile getirip sağlık kontrolünden fotoğrafları paylaşalım;





Sağlık kontrolünün ardından ise Akatlar'ı gezmiş.İverson geldiğinde söylemiştim yine söylüyorum Akatlar Beşiktaş'a yakışmıyor.İlkokul kapalı spor salonu gibi bir salonda Beşiktaş gibi bir takım oynamamalı.İverson geldiğinde yapmadık ama en azından D-Will transferinin ön ayak olmasıyla maçlarımızı Sinan Erdem'de oynamamız gerektiğini düşünüyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder