23 Haziran 2011 Perşembe

Atkı Koleksiyonu #7 Beşiktaş ŞL





Avrupa klüplerinin fan store larında görür özenirdim böyle atkılara bizim klüpte yapsa alsam diye düşünürdüm her zaman,fakat hiç bir yerde bulamadım yada görmedim daha önce.Bu sezon İnönü'de oynanan A2 ligi Beşiktaş-Galatasaray maçını izleyip staddan çıkarken pek beklentim olmadan stadın altındaki kartal yuvasına girdim ne var ne yok diye.Formalar,atkılar derken atkı standının en arkasında buldum.Son oynadığımız Şampiyonlar Ligi döneminden kalma sanki beni beklemiş gibi orada duruyordu,tabi görünce beklemeden hemen kaptım.

Şal atkıdan biraz daha değişik bir kumaştan yapılmış,şalın kayganlığına göre daha mat ve biraz daha kalın enteresan ve güzel bir malzemeden üretilmiş.İlk resimde görülen etiketinde Made in U.K. yazıyor bu yazıyıda görünce pek şaşırmadım açıkçası.Bizim store'dan pek alışmadığımız kalitede ve güzellikte bir atkı.Bu konularda biraz avrupalıları örnek alsak fena olmayacak diye düşünüyorum.

3 yorum:

  1. Atkı kolleksiyonum yok ama, tek kelimeyle muhtesem bir atkı. Bulursan bir tanede benim için kap :))

    YanıtlaSil
  2. Yuvada karşına çıkması harika. Çok eski bir ürün. Bulmana sevindim gerçekten. Ben de ilk çıktığı zaman alamamıştım, sonrasında elime geçmişti.

    O dönem CL paketi yapmıştı yuva. Abuk fiyatlara satıyorlardı.

    http://siyahbeyazatkilar.blogspot.com/2010/12/yazlk-atklar.html

    Ege

    YanıtlaSil
  3. @GurbetKartalı

    Bende gördüğümde vurulmuştum zaten.Hiç düşünmeden hemen kapmıştım gerçekten süper bir atkı.Ciddi olarak istiyorsan görürsem eğer almaya çalışırım :)

    @Şairler Parkı


    Hocam senin blogu zaten sürekli takip ediyorum her eklediğin atkıya,hikayelerine bakıyorum dikkaet etmemişim demekki :) Ki sen o atkıyı ekleyelide epey olmuş unutmuşumdur görsemde :)

    YanıtlaSil