12 Haziran 2011 Pazar

Benim Siyasi Görüşüm De Beşiktaş



Bir seçim maratonunu da içinde bulunduğumuz saatlerde geride bırakmış olduk.A partisi B partisi yada kimin kazandığı konumuz değil.Konumuz yukarıda görülen 'Benim siyasi görüşüm de Beşiktaş' yazılı oy pusulası.Twitter'da twitlere bakarken kim tarafından twitlendiğini hatırlamadığım (kusura bakmasın) bu fotoğrafla karşılaştım ve seçim gününe paralel bir başlık olsun istedim.

Garibime giden o kadar arama v.s. varken içeri telefon bile sokmak yasakken böyle birşeyin yapılabilmiş olması.Fotoğraf hakkında gereksiz,saçma,amaçsız v.s. bir sürü sıfat yüklemek mümkün ama ben bakanı gülümsettiği için 'komik'i seçiyorum.

Usta seçimini yapmış;'Benim siyasi görüşüm de Beşiktaş'

2 yorum:

  1. Bizim sandıktan da siyasi partilerin hepsinin üzeri çizilmiş "Behzat Ç. Başkan olsa" yazılı bir pusula çıktı

    YanıtlaSil
  2. http://www.kartalbakisi.com/haber/o-taraftar-kartalbakisina-konustu/1270/

    YanıtlaSil