15 Kasım 2010 Pazartesi

Atkı Meraklısı


Tribünde kullanılan eşyalara,maç biletlerine,atkılara,formalara meraklı biriyim.Sempati duyduğum takımların,yada sadece sırf güzel olduğu için bazı atkıları ve formaları almaya,saklamaya çalışırım.Ne zamandır aklımda vardı aslında böyle bir başlık bloga açıp bu tür şeylere meraklı insanlarla konuşmak,fikir alışverişinde bulunmak isterdim ve sonunda bu gün açtım.Özellikle futbol,basketbol takımları atkıları olarak ayırmadım gözüme güzel geleni almaya çalışıyorum böyle şeyler işte.Bilmiyorum düşündüğüm gibi olacakmı bu muhabbet yoksa ilgisiz mi kalınacak ama yinede başlıyorum ben bugünden.Arada sırada elime geçen atkı,forma(özellikle atkı) gibi materyalleri buraya koyacağım.


İlk eklediğim atkı bir basketbol atkısı olsun.Biraz hikayesinden bahsedeyim nasıl elime geçtiğiyle ilgili.Bu sene Efes'in Sinan Erdem'e gelmesiyle Efes'in bütün iç saha maçlarına gider oldum ve bu sene hiç kaçırmadım.Bu maçlardan birinde Euroleague'teki rakiplerimizden Valencia'lı taraftarlarda İstanbul'a gelmişlerdi.Maçtan önce onlarla kısa bir muhabbetten sonra atkılarımızı değiştik ve dostluk mesajları verdik :) Böyle alınmış atkılar daha çok hoşuma gidiyor.Neyse şimdilik bu kadar resminide paylaşalım bu postu bitirelim artık..







not:İlk kullandığım atkılara dolanmış abimizin resmini ultrasmovement.blogspot'tan aldım umarım bana kızmazlar.Gürkonas ve ultras'a selam olsun biraz emri vaki oldu ama kullandım resmi.

2 yorum:

  1. :D ne demek "ultrasmovement" adına da tabiki ;) ayrıca Efes'in her maçına gidiyorum sözlerin beni daha bir İstanbul'a çekiyor. En kısa zamanda Sinan Erdem'de olmak dileğiyle "kafsinkaf"

    YanıtlaSil
  2. Kafsinkaf,
    atkı konusunda bir ara uzun uzun konuşalım, ddeğiş-tokuş işine de gireriz:)

    YanıtlaSil