20 Kasım 2010 Cumartesi

Beşiktaş-Konyaspor aklımda kaldığı kadarıyla (2-2)



Puan kaybına tahammülümüz olmayan maçlarda yine puan kaybettik.Artık bu sene lig Beşiktaş için geçmiş olsun avrupa kupalarını zorlarsak iyidir bu gidişle.Bu kadar olumsuzluktan sonra analiz etmeye çalışalım.

-Quaresma kaç haftadır güçsüz ve agresif görünüyordu bu gün tam alıştığımız gibi oynamaya başlamış Konyaspor'un altından girip üstünden çıkıyorduki kasaplar sayesinde sakatlanıp oyunu terketti.Umarım Gs maçında oynamasına engel bir durum olmaz.

-Schuster gibi bir adamın oyuncuya takmak,küsmek,silmek gibi mahalle adetlerine alet olmasını anlayamıyorum.Fatih Tekke'yi çok aradık bugün Schuster'e yakışmıyor.

-Holosko bu takımda misyonunu tamamlamıştır.Devre arasında Beşiktaş'ın içine ettiği için teşekkür etsinler biletinide ısmarlayalım gönderelim artık şunu.Holosko'yu artık Beşiktaş formasıyla görmeye dayanamıyorum.Sahada o kadar aciz o kadar etkisiz,bitik akıl alır gibi değil.

-Hilbert'in geldiği günden beri arkasında durdum sahada pek birşey göremesemde her zaman nedenini bilmediğim bir şekilde ona güven duydum ama olmuyor.Zaten sınırlı olan yabancı hakkımızı Hilbert'le doldurmamalıyız.İyi niyetli koşuyor,didiniyor,çalışıyor ama olmuyor..

-Erhan Güven sırf Türk olduğu ve bölgede adam olmadığı için Beşiktaş forması giyiyor ya budur beni asıl üzen.

-Tabata'ya bugün lafım yok takımı ileri taşımaya,birşeyler yapmaya çalıştı.Takımdaki pozitif adamlardan biriydi o yüzden böyle devam et Tabata.

-Ersnt yakında Beşiktaş'ı bırakıp arkasına bakmadan giderse kimse şaşırmasın.Adam bu takımın resmen hamalı hiç birşey yapmadan,sahada yürüyerek kendisinden kat kat fazla para alan adamlar varken bu adamı resmen sömürüyoruz.Beşiktaş'ın çocuğu Fabian Ernst !

-Nobre bugün santrafor oynuyor kaleye gönderdiği şut sayısı 3 yok.İleride anca yatanı kaldırmaya çalışsın.9 tane korner attık çık bitanesine kafa vur be adam insaf !

-Konyaspor'u ligden ihraç edip hepsini et ve balık kurumuna KASAP olarak almak lazım.Ligde her oynadıkları maçta istisnasız en az bir kişiyi sakatlıyorlar keza bu günde 2 kişiyi sakatladılar.

-İstanbul'a gelmişsin Beşiktaş'a kök söktürmüşsün zorlasan 3 puanada gideceksin ama adamlar onun peşinde değil yatıyorlar hala.Gökhan Tokgöz'ün yalandan yatmaları,savunmaya sözde verdiği pozisyonlarda bağırmaları hem yapılan fauller hem oyunu kirletmeye yönelik hareketlerinden dolayı Konyaspor'a tebrikler.

-Son söz olarak yaz aylarında oynanan zayıf avrupa maçlarından beri taraftarına rahat bir maç izletmeyip ekran başında ve tribünde sinir krizleri geçirten Beşiktaş'a sonsuz teşşekkürler..

4 yorum:

  1. Q7'yi kasaplar değil, kendi kendini sakatladı. Çalım atmak için o kadar çok didiniyor ki bütün kaslarını zorluyor. Sonuçta çalımdan galip çıkınca pas vermeyip attığı sutlar ne gol oluyor ne de sağlam kalabiliyor. Bence Q7 artık sıkıldı, taraftar olarak beni de sıktı. Bu gidişatta hem bize hem de kendisine zararı dokunacak. Şimdi yine Portekiz'e gidip allah bilir ne zaman dönecek. Beşiktaş taraftarı olarak gözlerimizi açıp, bu oyuncuya -bence- hakettiğinden fazlasını vermesek olmaz mı?

    YanıtlaSil
  2. Tabata belki bir süre iyiydi bu maçta ama kaçırdığı pozisyonlar ve hala ayakta durmayı dahi becerememesi yüzünden ben bu takımda geleceği olduğuna inanmıyorum. Böyle devam etse de sonuca ulaşamadığı için biz yine saçımızı başımızı yolacağız ve rakip yine golü bulacak bir şekilde. Tabata'nın süresi daha bize gelmeden dolmuştu zaten. Hiç bekletmeden gönderilmeli.

    YanıtlaSil
  3. Holosko, Erhan, Nobre konusunda size katılmakla birlikte Hilbert konusunda biraz haksızlık ettiğinizi düşünüyorum. Her maçta daha iyi oluyor. Elbette süper değil ama yokluğun içinde gideri var. Üstelik Schuster'in doğru taktikle onu eğitip istediği kıvama getireceğini düşünüyorum. Çünkü sizin de belirttiğiniz gibi çalışkan ve azimli.

    YanıtlaSil
  4. Ernst için bu maçta iyiydi diyemiyorum. Formsuzluk ve isteksizlik açıkca görülüyor. Ama asla suçlamıyorum yada eleştirmiyorum kendisini. Bu takımın üzerinde hala çok emeği var. Her şeyden öte hala en işe yarayan oyuncuların başında geliyor. Bobo'yla sözleşme yenilenmesine ne kadar karşıysam bu adama fazladan prim verilmesini bir o kadar destekliyorum. Guti-Necip-Ernst üçlüsü bence Beşiktaş'ımda ki en doğru adamlar. Gerisi için ciddi kafa yormak gerekiyor.

    YanıtlaSil