29 Kasım 2010 Pazartesi

Galatasaray-Beşiktaş aklımda kaldığı kadarıyla (1-2)



Maçtan önce açık söylemek gerekirse umutsuzlar kervanındaydım bende.Sakat oyuncularımız,son maçlarda ki ritim bozukluğumuz,maçın deplasmanda olması gibi farklı etkenlerden dolayı maçı Galatasaray'ın alacağını düşünüyordum.Fakat öyle olmadı.

Maçtan öncede yazdığım yazıda Galatasaray'ı şanslı gördüğümü maçı alırsakta ekstra bir olaydan sonra alabileceğimizi yazmıştım nitekim öylede oldu.Hiç hesapta yokken Holosko'nun topu alıp penaltı yaptırması ve tamamen değişen bir maç..

-Guti takımımızın oyun içindeki kaptanı durumuna gelmiş.Herkes ona güveniyor,düşünmeden topu ayağına bırakabiliyor.Oda bu güveni sarsmıyor ve takımı istediği yönlendirebiliyor.Takıma uyum sağlamış olmasını görmek büyük mutluluk kaynağı.

-Hayatı boyunca İspanya dışında oynamamış,başka klübe gitmemiş Guti'nin performansı,Beşiktaş alt yapısından yetişmiş yurt dışına gidip tekrar geri dönüp 'uyum sıkıntısı var' denilen Nihat'a kapak olsun.Doğduğu topraklarda ve yetiştiği klüpte uyum sıkıntısı çekmek ayrı bir başarı.

-Nobre'nin 55'ten sonraki performansı gösterdiki Beşiktaş Nobre'nin faydalı olacağı oyun stilini oynamıyor.Nobre'den orta sahadan alıp adam eksiltmesini,pas dağıtmasını,sırtını dayamasını bekliyoruz ama bu adama kafa topu atacaksın,karambol yaratacaksın becerisi ve kabiliyeti o yönde.Attığı 2 goldede bunu gösterdi.

-Maç kazanılmasaydı Schuster'in Fatih Tekke tercihi ile ilgili gazetelere bakmak istemezdim.

-Bilmiyorum okuyanlar bana katılırmı ama Aurelio'yu çok bitik buluyorum.Gelişinede sevinmemiştim ama eski Aurelio olaraksa faydalı olur demiştim.Maçta bakıyorumda bazen 3-4 metre ötesine pas atmakta zorlandı,yanlış tercihler yaptı.

-Ersan Adem Gülüm yavaş yavaş uyum sağlıyor.Dün kötü bir oyun sergilemedi fakat yaptığı bazı hatalar golle sonuçlansa böyle geçiştirmek pek mümkün olmazdı.

-Tabata birşeyler yapmaya çalıştı fakat olmadı.Nobre'yle,Holosko'yla ne zaman 2'li oyun denese beklediği pasları alamadı.Pozitif ve birşeyler yapmaya çalıştı istediklerini yapamadı.Tabata'yı ya biz anlamıyoruz yada o bize kendini anlatamıyor.

-'Gücüne güç katmaya geldik' marşımızı değiştirip bize karşı küfürlü marşa çeviren bazılarına marşı aynen iade ediyorum.Kan almayı gördük hep beraber.

-Ali Samiyen Stadyumuna Beşiktaş olarak güzel bir veda oldu.Yönetimin başına yıkabilirsiniz artık.

-Üst üste gelen puan kayıpları Rijkaard'ın ahının tuttuğunumu gösteriyor ne ?



Son olarak çok zor bir maçı bize en yarayan şekilde bitirmeyi bildik.Umudumuzu koruyarak daha fazla arttırdık.Şimdi tekrar Beşiktaş'ın şampiyonlukta adı geçmesi için Bursa'ya karşı alınacak 3 puanı bekliyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder