28 Kasım 2010 Pazar

Galatasaray-Beşiktaş - Skor Yazarlarına Müjde !






Ali Samiyen'e veda derbisi bu akşam saat 19.00'da başlayacak.Hem Galatasaray hem Beşiktaş için en kritik maç öncesi birşeyler yazmaya çalışacağım.Şuan itibariyle derbiye 4 saate yakın bir süre var.


Önce ev sahibi Galatasaray'la başlayalım.İyisiyle,kötüsüyle anıları olduğu,her maç takımlarını desteklemek için gittikleri stadlarında izleyecekleri son derbi maçı olacak.Teknik direktör değişikliğinden sonra,kimsenin şişirdiği beklediği ultra futbola geçememeleri,beklenen iyi sonuçların Hagi'ylede gelmemesi onlar için bi soru işareti şuanda.Arda'nın geçmiş haftalardaki sakatlığı Beşiktaş maçına yetişecek diye taraftarın susturulmaya çalışılmasıda başka bir etken aslında,Arda maçta oynamayacak.Baros'un sakatlığının geçtiği söyleniyor fakat ben maçta çok fazla süre alacağını düşünmüyorum.



Beşiktaş'ta sakatlardan dolayı dertliyiz.Quaresma,Bobo,Rüştü,Ekrem,Onur,Nihat,Ferrari sakatlarımız.Takım Taksim İlkyardım hastanesine dönmüş durumda.Bu zor ve sıkıntılı durumu kimsenin anlayamadığı şekilde Schuster daha fazla zorlaştırıyor aslında.Tekke'yi yine kadroya almaması herkesi şaşırttı.Aralarında tam olarak ne olup bittiğini kimse çözebilmiş değil.Schuster,Tekke için daha hazır değil diyor ulan Nobre,Holosko ve diğerleri hazırda ne oluyor ortada ne var ? diyesi geliyor insanın.


Skor veya kimin kazanacağını söylemek şuan için çok zor.Sezon başındaki oyunumuz ve oyuncu sakatlıkları bu denli olmasaydı,Kadıköy'e giderken ki gibi galibiyete gidiyoruz derdim ama bu maç farklı.Ne Galatasaray'lı ne Beşiktaş'lı bu maçta kesin alacağız diyebildiğini sanmıyorum.En azından sağlıklı düşünebilen,takım sevgisini düşünmenin arkasında bırakabilen bir insan kesin yargıya varamaz.

İki takımında durumu ortada.Beraberlik her ikisinede yaramayan bir sonuç.Galatasaray'ın bize göre çok daha fazla puana ihtiyacı var.Hem kendi sahalarında olmaları,hem daha az puana sahip olmaları,hemde Hagi enjeksiyonunun şuan için tutmaması.

Öbür yandan medyanın sürekli hakkında haber yazdığı Schuster'in Beşiktaş'ı var.Taraftarın geneli teknik direktörümüzün arkasında durmaya devam ediyor.Bu maçtan çıkarılamayacak 3 puan sonrası medyanında şişirmesiyle bazılarının sesi daha gür çıkmaya başlayacağına eminim.Geçmiş maçlarda başlayan,Konyaspor'la zirveye çıkan bazı futbolculara eleştiri bu maçta kelle istemeye yada göklere çıkarmaya gidebilir.


İllaki kim kazanır diye birşey söylemek gerekirse Beşiktaş'lı olmama rağmen Galatasaray'ı galibiyete daha yakın görüyorum.Sebebi Hagi,kendi evinde olması,uzun süredir orada kazanamamız,şiddetli puan ihtiyacı,alınacak mağlubiyet sonrası yaşananların hiç hoş olmayacağı.


Maç için iki taraf hakkındada aslında kesin ve net birşey yazmadım,yazamadım.Sadece paylaşmak istedim.Ama şunu net olarak söyleyebilirim ki skor yazarlarının şuan ağzının suyu akıyor.Maçın sonucu ne olursa olsun kazanan skor yazarları olacak.Hatta eminim ki şuan yarına yazılacak olan yazıların şablonu bile hazırdır.Suni gündem iki camia içinde yaratılmaya çok müsait.Maçın sonucu kadar en az yarın yazılacak saçmalıklarıda merak ediyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder