8 Kasım 2010 Pazartesi

Beşiktaş-Kasımpaşa aklımda kaldığı kadarıyla(1-1)



Maçtan önce geyik yapıyorduk gelen geçen yendi biz geliriz takılırız diye dediğim lafa geldi maç.Ne kadar geyik yapsakta kazanacağımızı düşünüyordum gönlümden geçen 3 gollü bir zaferdi ama olmadı.

-Bilet fiyatları sezonun en iyi bilet fiyatlarındandı taraftarda buna kayıtsız kalmadı,açığı bile 50'ye satan yönetim umarım bunu görmüştür.

-Ligin bırakın puan takımını averaj takımı olmuş Kasımpaşa'yı tamda moralimizin tırmanma zamanlarına geldiği dönemde kendi evimizde affetmememiz gerekirdi.

-Ersan Adem Gülüm'ü bank asya günlerinden Adanaspor'dan beri izliyorum yükselen bir forma sahip.Geçen yıl play-off maçlarındada canlı izleme şansı bulmuştum televizyondan görünmeyen şeyleride yapıyor.Sahada yer tutuşu,rakibi rahatsız edişi gibi özelliklerede sahip.2 maçta Beşiktaş'ta süper bir çıkış yakaladı umarım çıkışını devam ettirir.Hem Beşiktaş'a hem milli takıma yararlı bir oyuncu olabilir.

-Hilbert'i beğenmeyenlere bu maç kapak olsun.Hilbert koşuyor,boş ortalar yapıyor,birtane adama gitmiyor diyenler bu maçın kasetini bulup Hilbert'li maçlarla kıyaslasınlar.Erhan Güven'i oldum olası tutmam bu maçtada vasattı.Sağ kanattan bir tane hücum organizasyonu gelmedi üstüne üstlük Paşa'nın bulgar oyuncusu Dimitrov tarafından savunduğu taraf delik deşik edildi.

-Guti'yi geldiğinden beri en yorgun en hali olmayan bu maçta gördüm.Samimi ve net söylüyorum penaltıyı atmaya geldiğinde kaçıracak penaltıyı demiştim keşke haklı çıkmasaydım ama haklı çıktım.Topa doğru gelirken gözlerinde ışığı göremedim resmen sanki topa vurmak için vuruyor gibiydi sonuç olarak kaçtı penaltı.

-Quaresma sakatlıktan tam anlamıyla dönememiş.Maça girdiğinden beri anlamlandıramadığım bir şekilde gergindi.Faulleri,bazı oyuncularıyla takışmaları anlam veremedim.Sakatlıktan sonra kendini toparlaması gerekiyor bu takımın ona fazlasıyla ihtiyacı var.

-Holosko'nun yerine Sivok'u koyalım iddia ediyorum daha fazla gol atar daha fazla etkin olur.Bu kadar bitik bu kadar umursamaz bu kadar ortada birşey olmayan bir Holosko inanılır gibi değil.Topu sürekli aynı pozisyonda almaya çalışıyor.Ayağından 3 metre aç topu peşinden haldır haldır koş sürekli aynı şey.Önce bir topa bas kafanı kaldır,ama yok paşamız alıyor topu kafayı eğiyor Allah ne verdiyse koşuyor.

-Nihat'ı bugün yine beğenmedim.Birden çok fazla şey yapmak istiyor hala.Takımdaki rolünü birinin ona anlatması gerekiyor.Kendini süperman zannediyor top peşinde belki sakin olsa bitirebileceği pozisyonlarda saçmalıyor Nihat'ın herşeyden önce psikolojik tedaviye ihtiyacı var.Kafasında 40 tilki dönüyor.

-Rüştü'nün yediği gol ? Yine çıksammı çıkmasammıdan yedik golü.Farklı gol yemek istiyorum artık ben sürekli aynı şey sürekli aynı şey.

-Yarın gazetlerde Schuster'e fazlasıyla sallayanlar çıkacaktır.Yok rotasyon yok bilmemne akbabalar yaraya hücum edecektir.Schuster'e zaman gerek ona güvenip arkasında durmalıyız.

-Bu akşam belkide en güzel şey İverson'ı İnönü'de görmekti.Tekrar hoş geldin THE ANSWER

Oyuncu Puanları:(5 üzerinden)

Rüştü:2
Erhan Güven:1
Ersan Gülüm:3.5
İsmail Köybaşı:3.5
İbrahim Toraman:3.5
Holosko:1
Tabata:2
Guti:2
Ernst:3.5
Aurelio:1.5
Quaresma:2
Nihat:1.5
Bobo:1.5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder