14 Kasım 2010 Pazar

Efes Pilsen-Galatasaray C.C. aklım kaldığı kadarıyla

Maç öncesi Efes Pilsen'in bilet fiyatlarını rakip takım için 45 tl ye çekmesi herkes gibi benide şaşırtmıştı ve bu bilet fiyatları yüzünden maça ilginin daha az olacağını düşünüyordum,fakat gördüğüm Galatasaray'lı sayısı beni şaşırttı.Özellikle pota arkasına oturan Gs taraftarı salonun diğer yerlerindede dağınık şekilde oturuyordu toplam sayıları 1000'i geçer diye düşünüyorum.Demekki bilet fiyatları bu kadar pahalı olmasa daha kalabalık olabilirdi bunu çıkarmamız pek yanlış olmaz.Maç boyunca neredeyse hiç susmadılar(son çeyrek hariç) ve takımlarına destek verdiler Gs kendini deplasmanda hissetmemiştir bundan eminim.Daha fazla uzatmadan maça geçelim..


İlk çeyrek karşılıklı sayılarla başladı oyun içinde iki taraftanda fazla sivrilen oyuncu yoktu açıkçası.Efes'te Kerem'in sakatlığı ve Vujcic'in yokluğu ciddi sorunlar yarattı.Tunçeri'nin yokluğunda sezon boyunca pek şans tanınmayan Ender ilk 5 başladı,Wisniewski'ye göre çok daha iyi bir oyun koydu ortaya fakat maçı baştan sona tek başına götüremedi ve Wisniewski'yle rotasyonlu oynarak götürdüler.Ender bugünkü performansıyla ben buradayım dedi resmen.(Çok iyi değildi Wisniewski'ye kıyasla iyiydi)Takım Tunçeri'nin yokluğunda ciddi sıkıntılar yaşıyor trasfer şart o bölgeye.Vujcic'in yokluğu ise takımda zaten olmayan pota altı organizasyonlarını iyice bitirdi ve Efes zaman zaman zorlama atışlara gitti.

2.ve 3. çeyreklerde maç bir türlü kopmadı Efes zorlama hücumlarla,bireysel yeteneklere dayalı sayı bulmaya devam ederken,Gs Ermal'ın pota altındaki önderliğiyle takım halinde hücum etti ve maç sürekli dengede kaldı.

Son çeyrek Gs'nin üstünlüğüyle geçiyordu fark 5-6 larda gezmesine rağmen takımda kıpırtı göremediğim için maçın gittiğine karar vermiştim ve umutsuzca izliyordum açıkçası fakat Sinan Güler'in(hastasıyız) ekstra üçlükleri ve ribaundları ile yine bireysel yetenekle 78-73 kazanmayı başardık.

Ders gibi bir maç oldu alternatifleri olduğu halde alternatifleri kendilerinin yarısını bile etmeyen adamlarla anca bu kadar oldu.Tunçeri'nin yanına bir adam birde pota altına sağlam bir pivot şart.Ligde kör topal belki bu kadroyla devam edilebilir ama Euroleague deyince hiç sanmıyorum..


+Fotoğraflar efesbasket.org'tan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder