21 Ekim 2010 Perşembe

Beşiktaş-F.C. Porto aklmda kaldığı kadarıyla (1-3)



Herşeyden önce söylenecek tek bir söz var maçı izleyenler bana katılacaktır bu maçın hakkı bu olmamalıydı Beşiktaş bu skoru haketmedi.Maça mükemmel başladık maçın başında girdiğimiz 2 pozisyondan yararlanamadık onlar girse bu akşam çok güzel şeyler olabilirdi.

-Beşiktaş kalesinde ben artık Hakan Arıkan'ı uzun bir süre görmek istemiyorum.Artık Cenk mi geçecek yoksa a2 den Korcan mı geçecek kim geçerse geçsin.

-Arıkan kaledeyken sürekli aynı golü yiyoruz.İstisnasız her maç bir boşa çıkma,geç çıkma hareketi yapıyor.Maç başladığında geyik yapıyorduk yine boşa çıkacakmı diye yine çıktı sağolsun hiç sektirmiyor bu hareketleri.Artık ben gol yiyeceksek farklı şekilde gol yemek istiyorum kalecimin boşa çıkıp boş kaleye gol yemek istemiyorum.

-Hilbert şu ana kadar pek numarasını göremesekte hep savundum seni olacak uyum süreci şöyle böyle dedim ama bu akşam ki olayın neydi abi senin ya ? 15 tane orta denedin bitanesi adam gibi gitmedi ya adama çarpar ya saçma bir yere gider bu nedir ?

-Ferrari'ye yok yavaşmış yok şöyleymiş böyleymiş diye ağız burun kıvıranlar bu gün yediğimiz 2. gol de önce onlar Ferrari'yi aradılar ironik bir durum.

-Yediğimiz 2.golü iddia ediyorum amatör takım yemez halısahada bile artık böyle goller yenmiyor aklım almıyor şu golü.

-Necip 3-4 seneye kadar biraz tecrübelendiğinde bu takımın kaptanı olmalıdır.Maç gitmiş skor gitmiş umut yok ama Necip koşuyor.Tekrarlarda gösterilen görüntülerde bakıyoruz ki Necip saçlarını çekiyor herşeyden önce oynadığı takımın taraftarı olmak böyle birşey demekki.

-Necip'e tavsiye : Teknik ve oyun zekası olarak Guti'nin yanından,mücadele,hırs,forma için kendini paralama durumu içinde İbrahim Üzülmez'in yanından ayrılma.

-Tabata ne yaptı bu gün hiç birşey anlamadım fırıldaklıktan başka birşey yapmadı.Topu ayağına alıp kafanı kaldır bir bak be adam,bitane güzel pas ver,bitane güzel şut at ama yok ayağının dışıyla vur nereye giderse gitsin.

-Tabata ulan Delgado'nun da başını yedin gönderdik adamı.Şu cümleyi kurdum ya Delgado'yu aradım ya şuan durumun vahimliği ortada.

-Kırmızı kart görmeleri iyimi oldu kötümü oldu çok tartışılır kırmızı görmeseler bu kadar kapanırlarmıydı,kapanmasalar biz bu kadar baskı yapabilirmiydik bilmiyorum.

-Ben artık Nihat'tan bütün beklentimi ve umudumu kestim buda böyle bir durumdur.

-Yanlız Hulk'un attığı 3.gol şişirmeyi bırakalım Toraman'ı bakkala göndermesi,vuruşu mükemmel 10 numara gol attı.

-Yedek klübemizi yazıyorum yorumu okuyucu yapsın yorum yok bu sefer.Rüştü,Ersan Gülüm,İsmail köybaşı,Ali Kuçik.

-Beşiktaş'ın işçisi Fabian Ernst yine kendini paraladığınla kaldın Panzer'im senin kadar mücadele etseler keşke diğerleride.

Son söz:Beşiktaş bu maçta 3-1 mağlup olmuş olabilir,yıldızlarımızdan yoksun olabiliriz ama yinede söylemek istemiyorum tiksiniyorum o laftan ama yenildik ama ezilmedik cuk oturuyor sanırım.Beşiktaş ileriki zamanlar için umut veriyor.Güzel günler göreceğiz güneşligünler..

1 yorum: