16 Ekim 2010 Cumartesi

Beşiktaş-Manisaspor aklımda kaldığı kadarıyla



Garip bi maça sahne oldu bu akşam İnönü stadı.Quaresma'sız,Guti'siz çıktığımız puan kaybı serisi yaptığımız haftalarda kazanmamız gerekirdi.Beşiktaş oynadı Manisa 3 puanı götürdü bu akşam.Maçın hakkı bu olmamalıydı 3 puan alamasakta 1 puan almamız gerekirdi eğer futbolun adaleti varsa.

-Cenk sakatmı ? yada bilmediğimiz bir durumumu var acaba Hakan geçiyor kaleye.Geçmesin şu adam kaleye kendisi severim ama olmuyor yani olmuyor.

-2 süper yıldızımızın yokluğunda yine baskıyı kurduk yine kötü oynamadık ama açmakta inanılmaz zorlandık bu gün.

-Hilbert'e karşı oynadığından fazla bir sempatim var sanki harika bir oyun oynayacak süper işler yapıcak gibi ama bir türlü o kadar olmuyor.Bu gün vasattı.

-Hakem oynamaya çalışan takımı oynatmı en ufak müdahaleyi çalıyor yere bırakmalara çalıyor,işine gelince de saçma yerlerde kart gösterdi anlamadım.

-Maçta sakatlanıp çıkan Ferrari'den sonra maçın bitiminde gelen habere göre Holosko'da sakatlanmış.Antremanlardan sonra inşaatta mı çalıştırıyorlar bu adamları anlamadım tek tek hepsi gidiyor.

-3-1 gerideyken Onur'un oyuna dahil edilmesi ? İki yönden bakabiliriz. 1. si Schuster kenardakilerden ümidi kesmiş onların yerine Onur'u kurtarıcı olarak sürüyor sahaya. İkincisi maçtan ümit kesilmiş bari oynasın tecrübe etsin diye sokuyor.İki seçenekten hangisi daha vahim karar veremedim.

-Holosko'dan yana artık ümidimi kestim ben.Ha patladı ha patlayacak süper işler yapacak derken yıllar geçti be Holosko.Sanada yolu göstermeleri yakındır.

-Fink nihayet oynadı.Koçum Fink aslanım Fink.I love Fink hatta.

-Hikmet Karaman maç sonu verdiği röportajda aldıkları 3puandan aldığı gazla sanırım çok farklı kazanmamız gerekir demiş.Hafta içide Quaresma'sız,Guti'sizde olsa Beşiktaş bizden çok iyi bir takım demişti.Bu kadar çelişkiye anlam veremedim.

-Tabata kullandığı kornerleri hep ama hep aynı noktaya gönderdi sonundada bişey çıkmadı ya ben buna yanarım.

- 90+ 'da öyle bir heyecan yaşandı ki kelimelerle anlatmak mümkün değil.Sadece belirtiyorum.

--8 haftada 11 puan kaybımız olmasına rağmen bu takımdan birşey olmaz demiyorum hala.Çünkü oynuyor takım bişeyler var ortada umut var.Bu sene şampiyon olmasak bile bu takım bu zihniyet bozulmamalı Schuster'le devam edilmeli takım iskeleti bozulmadan ince ayarlarla çok daha iyi işler yapabiliriz.Uzun vadede çok güzel günler göreceğiz..
Önüme gelene sallamaya başlamışken bunada sallamadan edemeyeceğim bu nedir ya ?



Fotoğraflar www.ntvspor.net'ten alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder