1 Şubat 2011 Salı

Biletix vs İbrahim Üzülmez



Beşiktaş-Gaziantep B.B. maçı biletleri satışta hemde altında süper bir etkinlik hakkında bilgiyle satışta.Etkinlik hakkında biletix ne demiş ?

'Quaresma, Simao, Fernandes, İbrahim Üzülmez ve daha fazlası için Fiyapı İnönü Stadyumu'nda yerinizi alın.'


Okuyunca biranda emin olamadım doğrumu okuyorum diye.Dünyaca ünlü transferler Quaresma,Simao,Fernandes tamam da İbrahim Üzülmez nedir ?

İbrahim Üzülmez'e saygımız sonsuz,yıllardır Beşiktaş formasını giyiyor,canını dişine takıyor,koşuyor çabalıyor,takım için elinden geleni yapıyor bunlar bizler için mutluluk verici.Fakat o kadar Beşiktaş'lı tanıdım,o kadar foruma girdim,o kadar blog okudum ama bir tane gideyimde İbrahim Üzülmez seyredeyim diyen adam görmedim.Bu kadar kariyerli isimli adamın arasına yazmak bilet satış reklamı olarak kullanmak bana çok garip geldi.Ben sanmıyorum ki bir kişi çıkıp özellikle ben gideyim bu gün İbrahim'i izleyeyim desin.Biletix'in şu etkinlik bilgilerini yazan arkadaşla oturup bir konuşması şart gibi.

1 yorum:

  1. Ben diyorum valla.. Bir oyuncunun tribünler tarafından yuhlanırken, takdir edildiği maçlar çıkarmasına tanık olduk son 5-6 yılda. Bu değişimin adı da İbrahim Üzülmez'dir bence.. Çoktan yaşayan efsaneler arasına girmiştir. Biletix'in de bunun farkında olması çok güzel bence..
    İyi futbolcu yada kötü futbolcu demiyorum. Bu forma için kapasitesince mücadele eden, kendini her geçen gün geliştirmeye çalışan bir adam ve bence takdir edilmeyi çoktan haketti bu amatör ruhlu "kazma"mız :)

    YanıtlaSil