26 Şubat 2011 Cumartesi

Lafla Peynir Gemisi Yürümez



Boston'dan Cavs'a geçen milli oyuncumuz ntvspor'a şu açıklamaları yapmış ;


"Son anda bir takas oldu. Benim için gerçekten çok hızlı gelişti. Öğrendiğimde biraz üzüldüm çünkü Boston'da kalıp şampiyonluk yüzüğü takmayı düşünüyordum. Hedeflerim vardı. Ben bu takasın haberini daha önceden almıştım, ancak bunların dedikodu olduğunu düşündüm. Cleveland'ın beni çok istediğini öğrendim. Beni almak için herş eyi yapmışlar. Orada eminim ilk 5 başlayarak. çok fazla süre alacağım. Yeteneklerimi sergilemek için çok uygun bir ortam olacak.'



Boston'dayken de hemen her fırsatta Boston'da ki havayı ve arkadaşlığı övüp 'beni burada çok seviyorlar,saygı gösteriyorlar,herşey mükkemel' tarzında açıklamalar yapıp ilk başlarda sevinmemizi sonradan sürekli aynı açıklamaları yaptığı için bizleri sıkmıştı.

Şimdide Cavs'a geçer geçmez 'Cavs beni almak için elinden gelen herşeyi yapmış' tarzında konuşmaya başlamış.Kişisel görüşüm Semih'in biraz daha az konuşması yada kendini daha az övmesi,abartmaması yönünde.

Takası konusuna gelince kendisine pek sorulmadığı,pek önemsenmediği kanısına varılıyor.Zira Boston'da iyi süreler alamayıp,oyuna pek katkıda bulunmuyordu.(Boston'ın seyirci sayısını arttırmaktan başka +1) Cavs'a geçtiği ilk gündende konuşmaya başladı aynı Boston'da olduğu gibi.Biraz daha susup kendini işine verip yaptıklarıyla ön plana çıkmayı denemeli.

Boston'a göre takım kalitesi olarak daha kötü bir takıma geçsede,Cavs'ın su sezonki berbat gidişinden de yararlanarak çok daha fazla forma şansı bulacaktır.Eğer kendine dikkat edip,sıkı çalışıp,daha az konuşup daha fazla efor sarfederse Nba'de vasat üstü pivotlardan olabilir,belkide daha ilerisi.

Semih bu takasla beraber fazla konuşmanın,Nba yıldızlarıyla kanka olmanın,takım tarafından sevilmenin Nba'de barınmaya yeterli olmadığını umarım görmüştür.Eğer görmediyse en tepedeki Boston'dan düştüğü Cavs'tan sonra tekrardan Tbl maçlarında kendisini görmemiz pek uzak bir ihtimal olmaz.

2 yorum:

  1. Şu dünyada Semih kadar garip bir insan var mıdır? bilmem. Ancak NBA tutunacak gibi kafsinkaf ;)

    YanıtlaSil
  2. @gürkonas

    Umarım tutunur hocam.Herşeyden önce Türk bir oyuncu Nba de görmek isteriz :)

    YanıtlaSil